joi, 5 august 2010

Ce am folosit azi... Uleiul relaxant pentru masaj Elmiplant

Cu acest post inaugurez rubrica Ce am folosit azi... în care o să fiu mult mai succintă decât până acum.

Sursa foto: http://www.elmiplant.com
Azi am folosit și mi-a plăcut mult uleiul relaxant pentru masaj de la Elmiplant, cu ajutorul căruia am primit de la prietenul meu cel mai fain masaj: relaxant, revigorant, aromat.

Uleiul l-am primit cadou, dar dupa un mic googălit, am aflat că e aproximativ 17 lei în magazine. Face toți banii. Păcat că nu se pot cumpăra și mâinile care fac masajul, la asta se descurcă fiecare cum știe...

Conform site-ului http://www.elmiplant.com, uleiul relaxant de masaj revigorează simțurile datorită uleiului senzual de Ylang Ylang, catifelează pielea și relaxează trupul și mintea cu ajutorul lavandei. Mai mult, hidratează extraordinar pielea iar pentru un rezultat și mai bun, se recomandă aplicarea pe pielea umedă, după duș.

Voi l-ați încercat? L-ați încerca?

Un comentariu:

  1. Si eu l`am avut si inca il mai am, imi place mirosul. Nu l`am folosit pe pielea uda dupa dus, dar e ok :)

    RăspundețiȘtergere