vineri, 6 august 2010

Ce am folosit azi: machiajul si îndepărtarea lui

Mai nou am chef să fiu scurtă și la obiect. Nu vă temeți, nu mă ține mult și cât de curând o să vă ofer review-uri ca cele de până acum.

M-am gândit să vă povestesc pe scurt cu ce am fost azi machiată și ce am folosit la demachiere, în ideea de a vă tachina un pic în așteptarea unei postări mai lungi despre alternativele de demachiere, cum funcționează ele în cazul meu, ce produse folosesc, ce îmi place și ce nu. Promit că scriu postul cât de repede pot.

Azi am folosit la machiaj următoarele produse:
- fond de ten Affinitone Mineral, nuanța 40 Fawn
- pudră loose Natural Collection, nuanța Neutral Translucent
- creion de ochi Soft Kohl Kajal Eye Pencil, de la Rimmel, nuanța 61 Jet Black
- mascara Lash Stiletto de la Maybelline, negru
- 3 nuanțe de maro din trusa 88 matte, cu care am realizat un machiaj no make-up
- gloss Glazewear Metallic de la Avon, nuanța mauve metal

Sursa foto: avantaje.ro
Bineînțeles că a venit și momentul demachierii și al ritualului de curățare a feței. Am folosit pentru demachierea propriu-zisă Loțiunea Micelară Ivatherm, împreună cu 3 dischete demachiante. Am îndepărtat cu loțiunea micelară și machiajul ochilor, deși aș fi avut cel puțin două variante specializate pentru demachierea ochilor, dar despre ele separat, în postările viitoare.
Sursa foto: ladyshop.ro


Apoi, tot cu ajutorul unei dischete demachiante, am aplicat Loțiunea Tonică Gerovital Plant. Vor urma crema de ochi de la Elmiplant și crema hidratantă Bioten, ambele beneficiind de un review în viitorul apropiat.

Voi ce folosiți la demachiere? Ce vă place în mod special?

9 comentarii:

  1. si poze cu machiajul nu ne arati? Si eu folosesc lotiune micelara - am avut`o pe cea de la La Roche Posay, si de ieri o am si pe cea de la Vichy. Sunt fantastice! Indeparteaza machiajul eficient si curata si fata =)

    Ah...la mine pe blog gasesti 'ritualul meu de frumusete' -> asta e tema si pentru tine.
    *kiss*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai problema cu machiajul e ca atat de nude era incat nici nu m-am chinuit sa incerc sa ii fac poza. Si inca ma lupt cu setarile aparatului. Lotiunii micelare o sa ii fac si un review, am planuri mari de tot.

    Chestia cu ritualul de frumusete e tag? Ar fi primul pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, m-am lamurit. Te-am si adaugat in blogroll. Il scriu si pe ala, de fapt oricum aveam in plan o asemenea postare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super :) astept sa aflu ritualul tau =)
    Poti sa te uiti la mine pe blog - 'see the difference' , poate te tenteaza Picasa daca ai probleme cu aparatul

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi mult pentru pont, o sa incerc. Am de recuperat la capitolul fotografie. Nu stiu insa daca o sa postez prea curand machiajele, mai am inca de invatat si sunt o perfectionista, pana nu iese cum vreau, nu ma laud.

    Ritualul o sa il gasesti intr-una din postarile viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am pus foto si cu machiaje nereusite, si critica si sfarurile m`au ajutat sa ma imbunatatesc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. hey welcome :) este bun rimelul lash stiletto?

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, e bun, mie cel putin imi place. Dar problema la mine e ca mie imi place orice rimel pe care mi s-a pus pata si il folosesc intensiv o perioada. In general, imi place mascara produsa de Maybelline.

    RăspundețiȘtergere
  9. am si eu lotiunea micelara de la Ivatherm si sunt incantata de ea; la fel am fost si de cea de la Vichy, sunt blande si efeciente ambele. Cand am machiaj hard(mai ales iarna) primul pas este sa indepartez tencuiala cu niste crema demachianta Doina, varianta roz cu laptisor de matca, mie imi place la nebunie si cred ca sunt singura care o mai cumpara:)) apoi cu gel de spalat, iar in final lotiune tonica/ apa termala, dupa starea tenului.

    RăspundețiȘtergere