sâmbătă, 25 septembrie 2010

I'm baaack!!!

Hello, lume. În primul rând, îmi cer scuze pentru absența mea de pe blog, ea nu se datorează nicidecum lipsei de chef de scris ci acelor chestii despre care v-am povestit că trebuie să le rezolv. Sper că nu m-ați uitat cât am lipsit din blogosferă, am lipsit motivat și am și scutire. Motivul absenței mele îndelungate a fost relocarea (da, așa se zice mai nou la mutat cu arme și bagaje) într-o altă țară, unde, vorba unei poezii de Minulescu, plouă de 3 ori, însă nu pe săptămână, ci pe zi. Cel puțin în teorie, că până acum nu am văzut aici mai multă ploaie decât am văzut acasă, când a plouat o luna încheiată. Revenind la încercarea mea de a mă scuza: problema e că nu am avut o perioadă destul de îndelungată acces la internet, ceea ce s-a dovedit a fi o suferință de anvergură. Din fericire, am revenit, înarmată cu idei și subiecte pentru review-uri.

Cu ocazia asta, vreau să vă întreb: v-ar interesa review-uri la produse care încă nu se găsesc pe piața românească de produse de beauty și make-up? Sau review-uri la game de produse disponibile în Occident și la noi nu, dar care se pot comanda de pe net? Chiar mă interesează părerea voastră și promit că o să țin cont de feed-back-ul pe care îl voi primi.

5 comentarii:

  1. Welcome! Bineinteles ca sunt binevenite recenziile, pana la urma sunt destule fete care descriu produse inca nedisponibile in ro si sunt gustate cu acelasi entuziasm.Cine stie, poate apar curand, poate le iei de pe net sau prin prietenii plecati.
    Si daca tot vrei sa mai stergem din absentele alea ce-ai zice sa redeschizi "stagiunea" raspunzand la un tag?
    Ideea e sa raspunzi la cele 8 intrebari, dupa care sa formulezi si tu alte 8 pe care sa le "pasezi" catre 8 bloggerite.
    Ale mele ar suna asa:
    1. Ce alegi intre a iubi potrivit persoana gresita si a iubi gresit persoana potrivita?
    2. Enumera 3 obiecte de pe raftul cu amintiri la care nu poti si nu vrei sa renunti.
    3. O melodie pe care o asculti cand esti trista si vrei sa te descarci si una pe care dansezi de fericire.
    4. Care-i primul lucru care iti vine in minte cand iti imaginezi o camera goala cu pereti albi?
    5. Ce ai alege intre a schimba ziua de ieri sau pe cea de maine, si de ce?
    6. Zi-mi ceva ce ai facut sau spus si iti doresti sa nu, si antonimul.
    7. Pune te rog o fotografie in care te regasesti sau pe care nu ti-o poti scoate din minte, si nu ma refer la o ipostaza a propriei persoane. Un peisaj, un portret, etc...
    8. Cateva versuri care ti se suprapun sau pur si simplu te motiveaza si inspira. Sau macar un citat.

    RăspundețiȘtergere
  2. welcome back!:)abia astept review-urile alea de care ziceai:P:P:P:):*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ai revenit..
    si pentru ca ai revenit cu atata entuziasm...iti dau si eu intrebarile tag-ului meu:)

    Intrebarile mele:
    1. Care este animalutul tau preferat si daca ai avut unul cum il chema?
    2. De unde iti faci cumparaturile? Mall, magazine gen 12 lei fiecare, piata de cartier?
    3. Care este bugetul tau lunar?
    4. Care ar fi urmatoarea ta achizitie in materie de telefon?
    5. Ai carnet?Ce masina conduci?
    6. Ce ai alege dintre : luna si soare?
    7. Esti singur/a la parinti?
    8. Unde ai prefera sa stai: la bloc sau la curte? De ce? Care ar fi avantajele sau dezavantajele?

    si ca raspuns la intrebarea ta:..nu cred k ar deranja pe nimeni sa vada cosmetice inca neaparute la noi..din contra..ne putem face o idee despre ele si plus k poate vor aparea cat de curand si la noi:)
    Kissez:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine mă atrag aambele categorii, căci am la îndemână internetul şi pot achiziţiona ceva dacă-mi face cu ochiul, aşa că opiniile tale sunt binevenite, chiar dacă produsele nu se găsesc aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bie ai revenit! Mie personal chiar mi-ai lipsit si ma bucur ca esti bine si ca ne vei incanta din nou.
    Review-urile sunt ok pentru oricare categorie de produse, cine stie? Poate or aparea si la noi cat de curand. Pana te hotarasti despre ce sa scrii, cred ca ti-am pasat niste tag-uri. Poate ai timp si chef sa raspunzi.

    RăspundețiȘtergere