duminică, 31 octombrie 2010

Lady's Blush MAC Starter Giveaway

Nu, n-am dispărut din blogosferă şi nici n-am abandonat blogul dar, după cum vă povesteam, job-ul meu cel nou mă cam acaparează şi încă n-am reuşit să le împac pe toate. Nu renunţ însă şi vă promit postări cu review-uri interesante.

Să revenim la oile noastre: probabil că sunt ultima care postează entry-ul pentru giveaway-ul organizat de Andreea aici. Am decis sa intru şi eu în concurs din pură curiozitate: aş da orice să aflu ce e în punguliţa magică, adică aici:






Nu ştiu dacă random.org o să ma placă şi de data asta, sunt multe fete care au intrat în concurs, dar dacă nu încerc nu am de unde să ştiu, nu?

În rest, vă promit că o să revin cu un tag care a circulat în urmă cu ceva vreme în blogosferă şi care mi-a plăcut şi cu nişte review-uri pe care vroiam să le scriu de mult.

Voi ce ziceţi? Aţi refuza un asemenea cadou? O plăsuţă plină cu produse MAC? Da, aşa ziceam şi eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu