joi, 31 martie 2011

Favoritele lunii martie

Nu-mi vine să cred că am ajuns la a treia postare pe anul ăsta din seria Favoritele luni..., însă aveam eu o bănuială că dacă încep din ianuarie o să continui aşa tot anul. Cel puţin la capitolul ăsta. Luna martie a fost mai bogată în produse de îngrijire (deh, 1 şi 8 martie, greu moment pentru partea masculină a perechii) decât alte luni, dar a fost şi luna în care am devenit mult mai curajoasă, mi-e mai uşor să experimentez, să încerc diferite fdt-uri, de exemplu, combinaţii noi de culori în machiaj, tehnici noi şi tot aşa. Tot mai calc strâmb, în sensul că mi se întâmplă să mă concentrez pe aceleaşi culori de fard de ochi şi să jonglez cu 2-3 tipuri de machiaj, care mă scot mereu din încurcătură şi care reprezintă o economie de timp uriaşă. Promit însă că o să încerc să nu mai fac aceeaşi greşeală şi să continui seria experimentelor mai mult sau mai puţin drastice (după cum mă ştiu eu, mai puţin decât mai mult).

Revin însă la scopul postării, acela de a vă dezvălui care au fost produsele pe care le-am folosit cu drag în martie şi de care nu am putut să mă despart.

1. Gel de duş Bourjois Bulles de Fruit cu morcov, măr şi căpşune

Până să primesc acest gel de duş de la prietenul meu, l-am mirosit sporadic în magazine şi în viteză nu m-a impresionat prea tare. Am observat că există variaţii ale modului în care percep mirosul uneori, poate şi din cauza rinitei alergice cu care mă confrunt, deşi boala în sine nu ar trebui să fie chiar o problemă, mai ales că datorită ei beneficiez de un nas de ogar şi de un simţ al mirosului foarte bine dezvoltat. Acest gel de duş m-a surprins în mod plăcut, are un miros mai dulce decât produsele pe care le folosesc eu în mod obişnuit, însă, o dată aplicat pe puful de baie şi apoi pe piele, nota dulce lasă loc uneia mai subtile. Nici prima nota nu e total neinteresantă, gelul miroase incredibil de apetisant. A, şi ca hint, acoperă mirosul de ichtiol, deci e tare de tot.


2. Cremă antiimperfecţiuni Gerovital Plant Bio

Ca multe alte bloggeriţe, am primit această cremă sub formă de mostre, 4 la număr. Deşi textura mi se pare un pic cam grea, lăsând la prima vedere impresia de cremă grasă, crema antiimperfecţiuni m-a surprins şi ea într-un mod foarte plăcut, pentru că mi-a uniformizat nuanţa tenului, mi-a vindecat unele mici semne şi a dat feţei o strălucire care îmi place mult. Parcă niciodată n-am avut faţa atât de curatăşi atât de uniform pigmentată, fără pete sau urme nevindecate complet ale vreunui monstruleţ cu personalitate. Ce mi s-a părut iar foarte interesant e că grăbeşte vindecarea monstruleţilor aflaţi în plină afirmare. Cu singuranţă o să îmi iai şi produsul în varianta full size.


3. Crema de mâini Balea cu ulei de măsline

Am luat crema asta din mers din DM, cea cu gălbenele de la Alverde era pe terminate şi mai nou nu mai pot să uit să mă dau cu cremă pe mâini, devine gravă situaţia dacă omit să fac asta. Îmi place mult de tot textura, este foarte lejeră, intră în piele rapid dar efectele nu dispar. O am mereu în geantă, o folosesc de vreo 2-3 ori pe zi la serviciu şi când merg următoarea dată să mă spăl pe mâini, simt acel strat protector care rămâne după aplicare, din nou, fără ca pielea să rămână grasă. La fel, foarte interesant în cazul acestei creme de mâini este mirosul, iniţial miroase a ceva ce aduce cu măslinele (cam departe aşa, dar merge) şi apoi mirosul se transformă în ceva ce seamănă mai degrabă a mentol. O să încerc cu siguranţă şi celălalte variante din aceeaşi gamă, produsele sunt excelente iar raportul calitate preţ e greu de egalat.





4. Mascara l'Oreal Volumissime

Din nou, alt produs care probabil nu mi-ar fi făcut cu ochiul de unul singur, a trebuit să îl primesc pentru ca mai apoi să îl decopăr. Am primit această mascara într-un set cadou cu demachiantul de ochi, de la o prietenă dragă, împreună cu alte lucruşoare care m-au surprins foarte plăcut.

Produsul este unul foarte bun, conferă volum genelor şi le face să semene cu cele false, cel puţin în cazul meu. Două straturi de mascara îmi transformă de-a dreptul machiajul ochilor şi, dacă nu sunt atentă şi dau cu un strat mai mult decât e cazul, obţin un look mult prea glamour pentru zi, şi asta numai datorită acestei mascara. Pe de altă parte, tocmai consistenţa poate fi la un moment dat destul de tricky, pentru că dacă, din nou, lipseşte atenţia, genele ajung să fie prea încărcate, la modul picioruşe de paianjăn, ceea ce e total inestetic. Din punctul de vedere al rezistenţei nu mă plâng de nicio culoare, dimpotrivă, uneori la demachiere ducem mici lupte, pentru că nu se îndură să se despartă de minunatele mele gene.


5. Masca peel-off cu migdale şi castravete de la Himalaya

O să ziceţi că am fost prea răsfăţată luna asta, dar da, şi pe asta am primit-o cadou, de data asta de la cea mai bună prietenă. Un cadou de 1/8 martie ideal, mi-a plăcut de la prima aplicare şi chiar am simţit efectele, care sunt unele vizibile şi pe termen lung. Chiar dacă la îndepărtatea peliculei de pe faţă am parte de senzaţii tari (masca aderă foarte bine pe faţă şi când o dau jos, pleacă însoţită de tot felul de mizerii microscopice care nu se dau duse şi se încăpăţânează să nu plece), rezultatul este unul uimitor: tenul se curăţă atât imediat cât şi în zilele următoare. Am avut senzaţia că punctele negre sunt aduse mai la suprafaţă după folosirea acestei măşti şi astfel sunt mai uşor de îndepărtat iar în urmă nu mai rămân semne sau inflamaţii. N-am mai avut produse Himalaya până la această mască, dar e un subiect numai bun de investigat mai în detaliu.

Voi ce aţi folosit cu drag în luna martie? Aţi avut parte de descoperiri în materie de beauty? Care sunt produsele fără de care nu vă puteţi imagina rutina zilnică? Aştept părerile, comentariile, sugestiile şi ideile voastre cu mult drag.

Un comentariu: