vineri, 4 martie 2011

Tag: Get to Know Me

Cred că toate bloggeritele care au făcut acest tag au spus că probabil ele sunt ultimele care îl fac. Surpriză: nu e așa. Acum eu îmi revendic dreptul de a afirma că sunt ultima care îl face. Mai multe fete în blogroll-ul cărora mă aflu au deschis invitația (nenominal, bineînțeles), așa că m-am simțit și îl fac și eu. Deci am decis că eu sunt ultima care îl face, da?

Pe de altă parte, una din fete zicea că tag-urile sunt cel mai ușor de făcut, ceva în genul că atunci când nu ai chef de conținut for real, pac, bagi un tag și te-ai scos, ai postare și toată lumea e happy. Nu sunt chiar de acord cu poziția asta, dimpotrivă, mi se pare că un tag, mai ales unul ca Get to know me, spune mai mult despre autoarea unui blog decât orice review sau haul. Alegem să dezvăluim ceva despre noi, ca semn de apreciere și recunoștință pentru cititorii fideli, mai noi sau mai vechi. Acesta e principalul motiv pentru care aleg să fac tag-uri, nu am nevoie de ele să fac conținut pe blog, că idei am gârlă pentru articole și review-uri.

Dar să intrăm totuși în miezul problemei, că tot v-am promis lucruri personale despre mine.

1. Are you named after anyone?
Nu, părinții mei au ales numele pur și simplu. Trebuia să mă mai cheme și Elena, mi-ar fi plăcut mult, dar ei s-au gândit că o să am un nume prea lung.
 
2. When was the last time you cried?
În fiecare dimineață mă confrunt cu o lacrimă-două-trei, care îmi amenință machiajul. Motivul e frigul de afară, combinat cu rinita mea alergică dragă și scumpă. 

3. Do you have kids?
Momentan nu, prefer să fac lucrurile the old fashioned way și să mă mărit mai întâi.

4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
Categoric da, că aș împușca mai mulți iepuri o dată. Aș pune mâna în același timp pe o prietenă there for you 24/7, pe un izvor de cunoștințe despre medicamente, un life coach, psiholog amator, un documentarist, ce mai vreți voi. Și uneori mi-ar plăcea să pot corecta la mine, din exterior, anumite chestii.

5. So you use sarcasm a lot?
Doar atunci când e necesar, pentru a demonstra ceva subtil, pentru cei care se prind. Cei care nu îl simt oricum nu sunt afectați, nu?

6. Will you ever bungee-jump?
M-am dat la viața mea într-un milion de tipuri de rollercoaster dar bungee jumping nu o să fac never ever. Sunt mult prea stresată pentru a face asta, m-aș gândi non-stop la eventualele riscuri și pericole, laolaltă cu scenarii mai mult sau mai puțin de groază. Plus că nu mă încântă efectele negative pe care acest sport extrem le poate avea asupra corpului (credeți-mă, nu vreți să intru în detalii).

7. What's your favourite cereal?
 Nu am nici cea mai mică intenție să fac reclamă, dar trebuie să recunosc că preferatele mele sunt cerealele din Kaufland, marca proprie, unele crocante, integrale, cu fructe. Au un ambalaj galben dar acum nu-mi amintesc cum se cheamă nici dacă mă bate cineva. Oricum, am încercat și altele, dar din cauza conținutului mare de zahăr, după o oră mă ia  o foame de parcă nu aș fi mâncat nimic. 

8. What's the first thing you notice about people?
Mai multe: privirea, cum arată per ansamblu, mirosul, ce transmit nonverbal. Am atenție distributivă și observ mai  multe lucruri în același timp. Toate mă interesează și îmi captează atenția într-un anumit fel.

9. What is your eye color?
Am ochi căprui, ceea ce e foarte convenabil când vine vorba de varietatea de culori pe care o pot folosi în machiajul ochilor.
 
10. Scary movies or happy endings
Claaaar, happy endings oricând și la orice oră. Sunt miloasă de fel, nu suport sângele sau violența și de obicei filmele de groază nu duc lipsă de așa ceva.

11. Favourite smells?
Aici aș putea înșirui o listă luuuungă de tot. Mă limitez totuși la mirosul de curat, la cel pe care îl are aerul (sau vântul) primăvara și toamna, la cel de după ploaie...

12. Summer or winter?
Deși nu sunt fan călduri exagerate, prefer vara pentru că sunt friguroasă de fel și iarna e cel mai mare coșmar al meu din punct de vedere termic.

13. Computer or television?
Computer. Mă uit la televizor foarte rar, de obicei când mai prind un episod din Gilmore Girls sau altceva interesant.

14. What's the farthest you've ever been from home?
Norvegia, în nord. În vest, Franța, și în nord-vest, Irlanda.
 
15. Do you have special talents?
Se prea poate, depinde cum le privești.

16. Where were you born?
Braşov.

17. What are your hobbies?
Citit, blogging, make-up, fotografie, călătorii, goblen, puzzle.

18. Do you have any pets?
Nope, nu se poate din cauza alergiei, deşi toată viaţa mi-am dorit o pisică sau un câine drăgălaş.

19. Favourite movie?
 Nu prea mă uit la filme, deşi mi-aş dori să am o cultură cinematorafică mai vastă decât cea aproape inexistentă din acest moment. Sunt filme care mi-au plăcut, dar sunt prea multe să le înşir aici.

20. Do you have any siblings?
Da, o soră mai mică.

21. What do you want to be when you grow up?
Foaaaarte inteligentă. Lăsând gluma la o parte, vreau să ajung să fac ceva interesant şi care să mă ţină în priză din punct de vedere intelectual.

22. When was you first slow dance and the song?
Cel mai probabil în generală, pe vreo piesă la modă.

23. Movies you dislike.
În general nu prea am preconcepţii referitoare la filme, dacă sunt făcute inteligent, pot să fie despre orice. În schimb, la fel ca în cazul cărţilor, cele care sunt scrise sau realizate prost mă scot din papuci.

24. What 3 Youtubers/Bloggers would you like to meet in person? 
Mi-ar plăcea să întâlnesc bloggeriţele din lista mea, dar nu numai, pentru că de acolo lipsesc momentan anumite bloguri pe care le citesc cu plăcere şi care au proprietare atât de interesante încât să vreau să le întâlnesc.

25. Who do you tag:
Păi parcă am stabilit că eu chiar sunt ultima care face tag-ul ăsta. Dacă o mai fi cineva care nu l-a făcut, îl invit călduros.

Sper că nu v-am plictisit cu tag-ul acesta, mi s-a părut interesant şi l-am citit cu plăcere la alte fete. O să revin cu serialul Maybelline, să nu credeţi că am uitat de el, dar şi cu review-uri şi alte postări interesante. Aţi vrea să mai ştiţi şi altceva despre mine? Vă aştept cu drag întrebările sau comentariile.

5 comentarii:

  1. Rinita alergica... cosmarul vietii mele! Fondul de ten zboara de pe nas in secunda in care am iesit din casa, ca instantaneu incepe sa curga...
    Cerealele cred ca sunt facute de Stilla, mie imi place varianta lor cu ciocolata (chiar asta mananc in timp ce postez).
    Sa stii ca nici eu nu am facut tag-ul inca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Major envy pentru ca ai fost in Norvegia!:D
    Imi doresc tare mult sa vizitez tarile nordice.

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sadie, suntem surori gemene de suferinta. Da, alea de la Stilla sunt, a doua zi mi le-a luat mama, eu imi luasem Nestle, dar sunt bleah, si nici nu tin de foame.

    Anda, e fost superb, si am trecut si prin Danemarca si Suedia, ca am fost cu autocarul. Frumoooos...Lasa ca si eu te invidiez ca ai fost in Croatia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deeeeci deci deci, trebuia sa te cheme ca pe mine :D. That's one of my names. Na ca m-ai facut sa ma dau de gol :)).
    Pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Haaaai, mai, ca ambele tale nume sunt frumoase.
    Si eu pup.

    RăspundețiȘtergere