marți, 29 martie 2011

The TAG time of the week

Nu ştiu cum fac, dar iar mi s-au adunat 3 tag-uri, venite de la 3 bomboane de fete, în ordinea numerelor de pe tricou: MihaelaBlack Cat (Laura sau Tweety, pentru cunoscători) şi Chatte. Şi logic, fiecare mi-a dat un tag diferit, să mă pună la muncă.


Tag-ul de la Mihaela se numeşte My Daily Skincare Routine şi mi-am luat libertatea de a-l trata în manieră personală. Aşadar, produsele pe care le folosesc zilnic pentru îngrijirea tenului sunt:
- curăţare: Spumă de curăţare Avon (Pure Porfection, cea cu ambalaj verde) şi crema de spălare demachiantă Estee Lauder, despre care am scris aici




- demachiere: loţiunea micelară Ivatherm, şerveţele demachiante Elmiplant cu nectar de gutuie şi vitamina E
- demachiatul ochilor: demachiant delicat pentru ochi L'Oreal şi demachiant delicat pentru ochi Bourjois
-tonifiere: loţiune tonică Balea pentru ten normal cu petale de lotus
-hidratare: cremă Elmiplant cu nectar de gutuie şi vitamina E (pentru ten normal), cremă hidratantă Gerovital (cea nouă)


- îngrijire specifică şi tratarea problemelor tenului: ser contur ochi şi buze Gerovital Bio, cremă antiimperfecţiuni Elmiplant (găsiţi review aici), cremă antiimperfecţiuni Gerovital Plant Bio
- măşti: mască peel-off cu castravete şi migdale de la Himalaya, mască Aslavital cu argilă (o ştiţie pe aia cu lenea e cucoană mare, teoretic mi-aş putea face masca cu argilă simplă) şi variantele mini de la măştile Planet Spa de la Avon (ultimele urmează să intre în teste amănunţite, stay tooned)


Buuun, cam asta ar fi ceea ce folosesc eu ca parte integrantă din rutina mea zilnică de îngrijire. Dacă aveţi întrebări sau curiozităţi, le aştept cu drag.

Voi continua cu tag-ul de la Black Cat alias Laura, tag care e de fapt un blog award 

Regulile sunt următoarele:
- să îi mulţumesc celei de la care am primit tag-ul: Mulţumesc, Black Cat, chiar apreciez mult.
- să spun 7 lucruri despre mine (o să mă rezum la chestii beauty related, dacă mai aveţi şi alte curiozităţi, întrebaţi):
  • sunt înnebunită după fardul de ochi
  • la fel de înnebunită sunt şi după pensule
  • mi se întâmplă să analizez machiajul vreunei tipe pe stradă sau în autobuz (sper că nu e prea evident)
  • sunt perfecţionistă inclusiv în ceea ce priveşte machiajul
  • am constatat că e mai uşor să machiezi pe altcineva şi plus de asta, iese şi muuult mai bine
  • cea mai frecventă scăpare e mea în materie de make-up e că uneori nu îmi iese perfect simetric machiajul ochilor (defect vizibil doar pentru perfecţionista din mine)
  • citesc cu religiozitate blogurile pe care le am în listă
Dau mai departe awardul bloggeriţelor din lista mea care nu l-au făcut încă.

Al treilea tag e de la Chatte şi e un pic mai personal:

1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?

Frumos nu aş face în mod clar, cel puţin într-o primă fază. Dar sunt de acord cu fetele care au zis că n-ar da cu piciorul unei relaţii de durată pentru asta. Sunt convinsă că, deşi ar fi crunt de greu, am reuşi să trecem şi peste asta. Refuz însă să aduc situaţia la un alt nivel decât cel teoretic, pur şi simplu refuz.

2. Dacă ai avea un vis care să devină realitate, care ar fi acela?

Well, aici am mai multe, unele mai pragmatice, altele mai puţin. Îmi doresc un locşor pentru noi doi, dar cu aceeaşi intensitate îmi doresc să merg la doctorat.

3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?

Nu sunt adepta ideii că bătaia rezolvă ceva. Nu rezolvă nimic. Şi prefer să îmi conserv energia pentru lucruri mai importante, pentru că atâta timp cât cineva ar merita bătaie (deci m-a enervat),  nu merită o secundă atenţia mea.

4. Ce ai face cu un miliard de dolari?

Muuuulte. Mi-aş lua o căsuţă şi probabil make-up şi nişte haine şi restul i-aş folosi pentru investiţii şi proiecte educaţionale.

5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne pentru totdeauna prietenul tău cel mai bun?

Eu aşa sper. Cu prietena mea cea mai bună am împărţit şi bune şi rele din clasa a 9-a, recent am făcut 10 ani de relaţie...E ceva, nu?

6. Ai fost vreodată îndrăgostită de două persoane?

Sunt fidelă la modul absolut, nu mi s-a întâmplat aşa ceva. E mult prea stresant, chiar şi numai în teorie...

7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?

Been there, done that. 1 an la distanţă de vreo 3000 de km. Şi da, am rezistat. Şi ca să răspund la întrebare, probabil mult şi bine. M-ar omorî dorul, dar aş rezista.

8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?

Oricât de mult îmi place ideea de a nu mai trebui să muncesc pentru bani, nu cred că aş renunţa vreodată la muncă, sunt genul care urăşte să stea degeaba. Aşa că nu, n-aş renunţa la muncă, chit că aş putea într-un final să fac asta de plăcere.

9. Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai putea, ai face blăstămăţii? 

Grea întrebare, revenim la faza cu fidelitatea. Şi în plus admiratul e mereu mai fain, realitatea s-ar putea să mă dezamăgească. De ce să risc?

10. Ce suge viaţa din tine?

Oboseala, stresul, să dau de oameni cu idei puţine şi fixe and so on...

11. Cum te vezi peste 10 ani?

Bună întrebare, nu obişnuiesc să îmi imaginez cum va fi sau ce va fi. Prefer să live the moment... Dar oricum, n-o să stau degeaba până atunci.

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?

Cutremurele, şerpii şi să rămân fără cei dragi. Ăsta e top 3.

13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa? 

Chatte? E o tipă cu un suflet de aur care e o mega bunăciune, chiar dacă ea nu se vede aşa. Şi e şi deşteaptă răăăău şi funny. 

14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit dar sărac?

Dacă respectiva căsătorie are ca ingrediente principale iubirea, dorinţa de a face cumva să ne fie bine, nu e nicio tragedie să fie uneori mai greu, măcar aşa apreciezi momentele bune. Şi cealaltă variantă, bogat dar singur, nu îmi surâde absolut deloc, de bună voie nu aş alege-o niciodată.

15. Care e primul pe care îl faci când te trezeşti?

Îmi fac patul, urăsc un pat nefăcut. După care beau o cană cu apă, aşa, de înviorare.

16. Ai da totul într-o relaţie?

Da, absolut, dacă relaţia merită. Şi merită.

17. Cariera este vitală pentru tine?

Este vital pentru mine să nu stau degeaba. Deşi nu cred că sunt făcută să fiu stay home mum sau o soţie întreţinută. Şi din moment ce am un creier funcţional şi lângă mine o persoană care mă susţine, voi alege mereu să am o carieră.

18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?

La partea cu iertatul stau foarte bine, la cea cu uitatul mai puţin, din nefericire, că mi se pare adevărată chestia aia conform căreia oamenii voi uita ce le spui dar niciodată cum i-ai făcut să se simtă.

19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?

În relaţia în care sunt acum de aproape 5 ani. Nu aş da-o pe nimic în lume.

20. Trimite leapşa la 6 persoane:

De fapt o trimit la mai multe persoane, respectiv la toate persoanele din lista mea care nu au făcut acest tag.

Îmi cer scuze în avans pentru eventualele daune produse degetului cu care daţi scroll, ştiu că a fost o postare kilometrică însă sper că aţi avut răbdare să ajungeţi până aici. Dacă aveţi comentarii, impresii, întrebări sau sugestii, le aştept cu drag şi cu interes.

2 comentarii: