sâmbătă, 30 aprilie 2011

Aromaterapie mai puțin convențională

Vă povesteam aici acum ceva timp despre giveaway-ul incredibil de generos organizat de Mihaela, care oferea un set mai mult decât consistent de mostre, toate produse Nuxe. După închiderea giveaway-ului, nu a durat prea mult și am primit un plic burdușit efectiv de mostre. Mihaela chiar povestea pe facebook ce greu i-a fost să îndese atâtea mostre într-un singur plic. Eu bineînțeles că n-am reușit să repet performanța ei, pentru că, o dată scoase din plic, mostrele s-au încăpățânat să nu mai intre la loc. Better for me, mi-am spus, și am început să folosesc o parte din mostre. Cu rușine trebuie să recunosc că nu am ajuns să le încerc pe toate și mă oftic, sunt produse absolut minunate pe care, atunci când o să mă fac mare și n-o să mai trebuiască să mă uit la preț, o să le colecționez fără excepție. Pe de altă parte, mostrele au venit aproape în același timp cu cele Gerovital, dar și cu o serie de produse noi, așa încât în rutina mea de beauty și îngrijire a fost o aglomerație fără precedent până acum.
Sursa foto: Blogul Mihaelei, ale mele arată fix la fel

Am reușit totuși să testez o bună parte din mostre, mi-au lăsat toate o impresie bună și foarte bună și în continuare vă voi prezenta produsele care au ajuns în topul meu, nu numai în ceea ce privește produsele Nuxe, ci topul meu from all times.

Dar înainte de asta, să lămuresc misterul titlului, probabil v-a băgat în ceață de urgență. Explicația e foarte simplă: produsele Nuxe de îngrijire (creme de față, mâini, corp, uleiul, masca) au un miros ce dă clasă multor parfumuri cu pretenții. Absolut fiecare produs miroase diferit, dar la fel de divin. Am analizat destul de mult problema, mi-am dat seama că există o notă de vârf, una de mijloc și una de bază în cazul mirosului fiecărui produs, după toate regulile ce se aplică în mod obișnuit parfumurilor. Crema anti-rid, de exemplu, nu miroase la fel de când o aplici și până intră în piele, are variații ca cele descrise mai sus, ceea ce nu am mai întâlnit la vreo altă cremă până acum. Așa că, mai nou, mi-am creat un ritual de seară, în cadrul căruia aplic una sau mai multe creme Nuxe (șșșttt, nu spuneți la nimeni, dar câteodată aplic un pic de cremă antirid pe post de cremă de ochi) și efectiv mă las în voia aromelor, ceea ce este extrem de relaxant, am parte de o adevărată ședință de aromaterapie fără să trebuiască să mă complic cu lumânărele sau să am de suferit de pe urma lor. Trebuie să felicit la modul cel mai călduros acea parte a echipei Nuxe care s-a ocupat de mirosul produselor, acesta m-a cucerit din start și reprezintă un argument serios pentru achiziționarea produselor Nuxe. Aș fi în stare să cumpăr un asemenea produs strict pentru miros, dar din fericire nu numai mirosul este excelent la Nuxe, ci și efectul. Și, ca să închei elogiul adus parfumurilor Nuxe, trebuie să menționez că, alergică fiind (rinita mea cu care mă tot laud), n-am avut nici cea mai mică problemă cu parfumul, chiar dacă mi se întâmplă destul de frecvent să nu tolerez mirosuri, fie ele și foarte frumoase. Deci s-ar părea că produsele sunt hipoalergenice.

Dar să revenim la oile noastre, că vă promisesem că vă povestesc și despre produsele în sine, mai precis cele care m-au cucerit definitiv și fără drept de apel.

Vă prezint obiectul adorației mele eterne: Aroma-Perfection, cremă antiimperfecțiuni matifiantă. Dacă aș avea talent la poezie, i-aș închina ode, atât de mult mi-a plăcut. Până acum nu eram fan creme matifiante, dar acest produse mi-a schimbat total părerea. Bineînțeles, e timpul pentru o nouă poveste: de câtva timp, tenul meu a început să o cam ia razna, are tendinte de ten mixt sau chiar gras iar fondul de ten (bănuit inițial ca vinovat) nu mai face față și după câteva ore fața începe să îmi lucească, ceea ce, trebuie să fiți de acord cu mine, nu e numai neplăcut ci de-a dreptul enervant. Ei bine, prima dată când am folosit crema nu mi-am pus prea mari speranțe în ea. Bun, a intrat rapid în piele, bun, a matifiat-o și a catifelat-o, dar mai departe nici nu îndrăzneam să sper. Am avut un mic șoc a doua zi dimineața când am constatat că tenul meu nu mai e lucios (cum se întâmplă dacă folosesc alte creme), ci e în continuare mat, catifelat și fără vreo urmă de luciu. Mai mult, efectul se păstrează de-a lungul întregii zile chiar și sub fond de ten, astfel că seara demachiatul devine o plăcere. Ce vă povestesc eu se întâmpla în condițiile în care eu am folosit crema seara, însă probabil folosită dimineața, ca bază de machiaj, își face treaba și mai admirabil. Textura e minunată, timpul de absorbție nici nu îl simți, efectele sunt de-a dreptul fenomenale.Se poate folosi dimineața și/sau seara și, pe lângă matifiere, hidratează tenul și închide porii, fiind dedicată, cum era de așteptat, tenului mixt sau gras.  Mirosul e o chestiune mai complicată, pentru că produsul nu miroase a flori, ca multe alte surate, ci a pudră de orez sau a hârtie de orez, dar și a plante, mai ales că există în compoziție și aceste ingrediente. Dar asta n-a fost o problemă până la urmă, pentru că produsul miroase mult mai bine ca alte produse pentru tratarea specifică a anumitor probleme. În plus, se creează un anumit confort mental pentru că produsul chiar miroase a ceea ce susțin producătorii că au pus în el, deci așa trebuie să fie.

Al doilea produs în top e crema de mâini și unghii Rêve de Miel, cu miere, uleiuri prețioase și vitamina E și cu rol de reparare, hidratare și protejare a mâinilor și unghiilor. Acum chiar mă oftic că nu se pot transmite mirosuri prin intermediul netului, pentru că mi-e teamă că nu pot surprinde în cuvinte toate nuanțele parfumului cu care această cremă este înzestrată. Crema miroase incredibil de bine, a miere și a bun, mi-a adus aminte de ceva de demult, care mirosea la fel de frumos, dar bineînțeles că nu mi-am adus aminte despre ce produs este vorba. Crema de mâini , prin textură dar și prin miros, are darul de a detensiona, de a relaxa, de a trimite la visare și reprezintă produsul ideal pentru un somn liniștit. Se prea poate să exagerez spunându-vă asta, dar pentru mine exact aceste efecte minunate le-au avut produsele Nuxe, și mi se pare mare lucru ca un produs de îngrijire să acționeze nu numai asupra epidermei ci și asupra mentalului și să dea o stare de bine care altfel cu greu se atinge. Se pare că există o gamă întreagă de produse Reve de Miel, care conține balsam de buze, cremă de picioare, cremă pentru întreaga familie....Vis, ce mai...

Cel de-al treilea produs pe lista favoritelor este Huile Prodigieuse, un ulei multifuncțional cu rol de reparare, hidratare, netezire și care se poate aplica pe față, corp sau păr. Practic, unde e nevoie, el oricum face minuni. Am mai citit pe net despre acest produs, l-au lăudat o serie de bloggerițe, dar totul a rămas la stadiul de documentare, chiar nu credeam că e așa grozav pe cât ziceau ele. Acum îmi dau seama că m-am înșelat, ele aveau dreptate, eu nu și acum știu și de ce. Acest produs pare un paradox din start: sub formă de ulei, poate fi folosit pe tot corpul....? Sună mult prea bine ca să mai fie și adevărat. Și totuși, oricât de incredibil ar părea, da, produsul este multifuncțional și are efecte absolut miraculoase. Revin la povestea cu tenul meu cel gras mai nou: l-am tratat cu o tură de Huile Prodigieuse. Dincolo de faptul că n-a rămas nici urmă de peliculă grasă pe piele, tenul a devenit foarte catifelat și parcă am simțit uleiul acționând asupra unor monstruleți în retragere. Dimineața nu am avut parte de o reeditare a experienței cu crema matifiantă, tenul îmi lucea un pic, mai puțin ca de obicei, ce e drept, însă după rutina de dimineață și aplicarea machiajului, am simțit într-adevăr efectele, care nu se limitează doar la hidratare. Paradoxal, pentru tenul meu uleiul a avut și rol matifiant, pentru că mi-a rezistat mult mai bine fondul de ten, tenul n-a lucit mai deloc și chiar dacă a lucit, acest lucru s-a întâmplat mai spre seară, după o grămadă de ore, cum era și normal pe undeva. E adevărat că am folosit și pudră, însă ea nu are niciun merit, pentru că am mai folosit-o și în trecut și nu reușea să controleze luciul. 

Mențiuni pe podium merită și Crème Nirvanesque, cremă antirid pentru primele riduri de expresie, pentru mirosul absolut divin de lotus (crema conține, de altfel, semințe de lotul albastru), Crème Fraîche Concentrée de Beautée Surractivée, cremă pentru o hidratare de 24 de ore, cu lapte din plante (probabil sevă de plante) și uleiuri esențiale, pentru hidratarea extrem de eficientă și în cazul celei mai uscate pieli, dar și fratele mai lejer al acestei creme, Crème Fraîche de Beautée Formule Light, cu aceeași compoziție dar cu  o textură mai ușoară și la fel de eficientă.

Mai rămân de testat cremele antirid pentru diferite tipuri de riduri (riduri de expresie instalate, riduri profunde: nu vă fie teamă, găsesc și din alea, chit că numai în jurul ochilor), crema intensă pentru redensifiere, masca hidratanta, laptele de corp satinat și crema fondantă antiîmbătrânire, tot pentru corp.

Eu vreau să îi mulțumesc încă o dată Mihaelei pentru enorma bucurie pe care mi-a intermediat-o în descoperirea acestor minunate produse, pe care altfel probabil nu le-aș fi încercat, dat fiind faptul că prețul lor este, momentan, o idee mai mult decât îmi permit eu să dau acum pe produse de îngrijire. Dar v-am zis, promit să mă fac mare și puternică și să fac colecție Nuxe.

Voi ați testat vreun produs Nuxe? Ce părere v-a lăsat? Aștept cu mare drag părerile, ideile și comentariile voastre. 


2 comentarii:

  1. si mie mi-a placut mult crema de maini, crema anti-imperfectiuni care m-a ajutat cu vindecarea mai rapida unor pete de care nu mai reuseam sa scap, iar uleiul il iubesc de ceva timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca si tie iti plac produsele Nuxe. deocamdata am testat doar primele doua produse incercate si de tine, dar cum am si scris in prima postare despre Nuxe, m-am indragostit la prima atingere. dupa parerea mea asta inseamna crema ideala, crema care mi se potriveste.

    RăspundețiȘtergere