joi, 7 aprilie 2011

Crema de maini cu galbenele Alverde

Va povesteam aici ca unul din produsele mele favorite in luna februarie a fost crema de maini cu galbenele de la Alverde, marca bio a magazinului DM. Si atunci va povesteam ca a fost cadou de bun venit de la prietena mea cea mai buna si ca am inceput sa o folosesc din prima zi pentru ca mi-a placut la nebunie textura, modul in care intra in piele si mai ales efectul de hidratare.


Sa vedem mai intai care sunt datele tehnice:

Pret: eu am primit-o, dar daca imi amintesc eu bine, in DM e in jur de 12 lei pentru tubul de 75 de ml

Cum se foloseste: conform indicatiilor de pe tub, zilnic, dupa curatarea mainilor 

Ce promite: Alverde crema de maini cu galbenele ofera protectie si ingrijire de durata cu ajutorului untului de Shea. Nu contine arome sintetice, coloranti, conservanti si nici substante provenite de la animale, exceptie facand ceara de albine. Nu contine substante pe baza de minerale. Substantele folosite provin din culturi biologice controlate. Produs testat dermatologic. Crema de maini de la Alverde regenereaza pielea uscata oferindu-i protectie intensa cu ajutorul untului de Shea si a uleiului de galbenele. Componentele atente selectionate cresc factorul de protectie al pielii oferind netezime mainilor. Crema de maini placut parfumata ofera o ingrijire de durata.

Ce face: in principiu, tot ce spune si inca ceva. Nu stiu daca v-am povestit pana acum, dar pentru mine frigul si vantul sunt dusmanii numarul 1 cand vine vorba de maini. Incepand de toamna si pana primavara tarziu, daca nu am grija, asa de tare mi se irita mainile incat efectiv pielea ajunge sa se crape. E o forma de eczema, fara nicio indoiala si pana acum nu reuseam sa o tin in frau decat cu crema super concentrata de la Neutrogena. Daca schimbam crema, situatia se rezolva doar pe moment, hidratarea nu era de durata si mereu ma intorceam de unde am plecat. Ei bine, cu crema de la Alverde nu numai ca nu am devenit dependenta, in sensul ca daca nu ma dadeam era dezastru, dar am observat ca nu am mai avut probleme cu eczema nesuferita. 

E adevarat ca m-am dat cu crema pe maini in fiecare seara, insa chiar am observat o imbunatatire vizibila si acum stau si ma intreb daca nu cumva meritul este al ingredientelor bio. Inaintea ei am avut o crema care se lauda ca ofera de 3 ori mai multa hidratare decat orice alta crema (e un brand strain, nu se gaseste la noi), dar daca nu ma dadeam cu crema, era absolut jale, ma intorceam la pielea crapata si dureroasa. Nu sunt in masura sa ma pronunt in legatura cu calitatea bio a produsului in sine sau a ingredientelor, nici nu urmaresc asta, pentru ca momentan nu caut doar produse bio de ingrijire, nici nu stiu daca se poate sa ai numai produse bio si nici daca asta poate ameliora macar un pic efectele mediului poluat in care traim.

Ce mi-a placut la crema Alverde cu galbenele cred ca e foarte clar din ce am scris pana acum. Nu am spus insa nimic in legatura cu ce nu mi-a placut. Desi producatorul se lauda ca parfumul cremei este unul placut, eu nu pot sa zic ca am fost vrajita de el. Dar asta e strict parerea mea si poate si vina mea, pentru ca, sunt convinsa, hipersensibilitatea nasului meu se manifesta si asa: nu ma dau in vant dupa mirosurile pe care, de fapt, cred ca nu le suport. Totusi, nu e un capat de tara si nici nu pot sa zic ca e asa rau incat sa nu-l suport, pana la urma e miros de galbenele. Asa ca, acum ca am terminat primul tub, cel mai probabil va exista si un al doilea, un al treilea si asa mai departe. Mai ales pentru sezonul rece, crema este absolut ideala, mai ales pentru persoanele care au probleme de piele mai mici sau mai mari. Mai mult, textura este si ea una foarte faina, poate un pic mai groasa decat imi place mie, dar de intrat intra in piele foarte repede si fara a lasa o pelicula grasa pe piele.

Voi ati incercat crema de maini cu galbenele de la Alverde? Dar alte produse din aceeasi gama? Ce parere v-au facut? Ce experiente aveti cu aceste produse? Astept cu interes parerile, comentariile si ideile voastra.

PS: imi cer scuze pentru lipsa diacriticelor, urasc sa scriu fara ele, dar platforma blogger se pare ca nu le inghite momentan.

2 comentarii:

  1. In general, mirosul produselor Alverde lasa de dorit, probabil si din cauza compozitiei. Din motivul asta, eu nu ma pot apropia de produse...desi am auzit ca sunt ok, nu pot suporta mirosul. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat nicio crema de maini. Am incercat in schimb vreo 2 balsamuri de par si am fost super incantata. Imi mai plac si produsele Balea (gelurile de dus, in special)

    RăspundețiȘtergere