luni, 4 aprilie 2011

Giveaway by Fashioned in Finland

Scuzați-mi tăcerea de peste weekend, dar m-a ajuns oboseala și n-am avut energie de nimic, o fi și astenia de primavară de vină sau poate doar faptul că am senzația că sunt Wonderwoman. Dar este luni, începem o nouă săptămână în forță, așa că m-am gândit să fac ziua mai bună anunțând giveaway-ul deschis internațional pe care îl organizează Nea de la Fashioned in Finland. Blogul ei este unul dintre primele bloguri de beauty și make-up pe care le-am descoperit și, deși prezintă produse de beaty bio sau nu, care la noi nu se găsesc, o citesc cu plăcere mereu. Cel mai mult îmi plac postările ei cu EOTD, are niște ochi superbi, dar și machiajele sunt minunate.

Așadar, Nea organizează mai nou câte un giveaway pentru fiecare lună iar în aprilie premiul pe care îl pune la bătaie este următorul:

Premiul este format din produse de make up și nail art de la Essence, care este un brand german de make up, de calitate germană (faimoasa calitate germană), dar la prețuri accesibile. Nea oferă următoarele produse:

  • essence nail art magnet

  • essence nail art magnet nail polish 05 pixie dust

  • essence nail art magnet nail polish 03 magic wand

  • essence nail art magnet nail polish 02 hex hex!

  • essence mini lipgloss set 01 devil's love & kisses

  • essence mini lipgloss set 02 angel's kisses in heaven

  • essence fairytale eyeshadow 01 tinka's dress

  • essence fairytale eyeshadow 02 welcome to wondwerland

  • essence fairytale eyeshadow 03 humpty dumpty


  • Poze mai de detaliu cu produsele:





    Ce ziceți ce acest giveaway? E tentant, nu-i așa? Vă puteți înscrie și voi aici. Vă urez mult succes!

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu