marți, 17 mai 2011

Un nou giveaway Sigma

Știu că am fost scumpă la vedere în ultimul timp, dar poate dacă vă anunț un mega giveaway, o să treceți cu vederea mai ușor absența mea.

Cu ocazia programului de afiliere Sigma, blogosfera românească s-a populat cu giveaway-uri extrem de tentante, având ca premiu pensulele Sigma. Nu mi se pare că sunt prea multe sau că s-a plictisit lumea, dimpotrivă, mi se pare minunat că în felul acesta, mai multe fete au ocazia să devină posesoare ale acestor minunate accesorii de machiaj.

Știu că și precedentul post era tot despre un giveaway Sigma, dar în așa hal m-au fermecat aceste produse încât îmi doresc să le am în număr cât se poate de mare. Plus ca Travel Kit-ul oferit de Jules îmi dă palpitații, poate de data asta domnul Random o să mă placă mai mult.



Așadar, Jules ne așteaptă aici pentru un nou giveaway Sigma. Timp de înscriere mai e până pe 28 mai. Mult succes!

Voi ce părere aveți despre pensulele Sigma? V-ar tenta un nou giveaway, de data asta pe blogul meu? Aștept  cu drag ideile, părerile și comentariile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu