duminică, 27 noiembrie 2011

Sunt trender Revicel

Se pare că îl ultima vreme am avut multă baftă, pentru că fac parte din două campanii de testare: una, de care v-am povestit, pentru Complexul Apicol Veceslav Harnaj, și cea de-a doua, pentru Revicel, o nouă cremă anticelulitică cu ardei iude și alge marine, ingrediente ce fac acest produs extrem de eficient în eliminarea celulitei și a vergeturilor.

După 2 săptămâni de utilizare zilnică (cu aplicări de 2 ori pe zi, dimineața și seara), rezultatele obținute sunt notabile: diminuarea vizibilă a celulitei și a vergeturilor, reducerea circumferinței corporale, arderea intensivă a grăsimilor, dezintoxicarea rapidă a organismului, intensificarea circulației sangvine și obținerea unei siluete svelte. 

Așa că, după aceste informații, puteți să vă imaginați cât de curioasă eram în legătură cu crema Revicel. Cu atât mai curioasă am fost când am primit coletul. Adică ăsta:



Primul lucru care mi-a atras atenția a fost ambalajul produsului, atât cutia de carton în sine (îmi plac foarte mult florile acelea stilizate) dar și recipientul, făcut dintr-un plastic de bună calitate. Următorul lucru a fost să desfac crema, să văd cum miroase și ce textură are:


Așteptările nu mi-au fost dezamăgite: mirosul este absolut minunat, aici și-au făcut treaba exemplar, textura este și ea foarte faină....Mai rămâne ca produsul să intre intensiv în teste, adevărul e că știu eu un loc sau două unde n-ar fi rău să  mai scap de niște centrimetri...

Dacă v-am făcut curioase, să știți că am văzut deja crema în DM, la 30 de lei. Deci, dacă vă tentează, aruncați un ochi aici în perioada următoare, o să vă dau rapoarte detaliate și foarte documentate referitoare la acest produs și la experiența mea cu el.

Voi ce părere aveți despre crema anticelulitică Revicel? Aștept cu drag comentariile, părerile și ideile voastre.

Un comentariu:

  1. Felicitari, eu n-am avut noroc la aceasta campanie desi mi-am dorit foarte mult. Atept review-ul tau dupa 2 saptamani de utilizare :D Chiar sunt curioasa daca e buna si se merita

    RăspundețiȘtergere