sâmbătă, 17 decembrie 2011

Final de campanie Revicel (I)

Până reușesc eu să îmi adun impresiile și părerile despre Revicel, la final de campanie, vă las cu review-ul celei la care a ajuns cea de-a doua cremă, buna mea prietenă Raluca, cu care, coincidență sau nu, vorbeam despre creme anticelulitice fix înainte de începerea campaniei. Ea se plângea că are nevoie de o asemenea cremă, dar nu știa ce să aleagă. Așadar, la ea a ajuns cea de-a doua cremă trimisă în cadrul campaniei, a folosit-o și iată ce a zis ea:


Prin amabilitatea prietenei mele, Alexandra, am primit pentru testare o cutie cu crema anticelulitică Revicel cu ardei iute şi alge marine. Nu voi înşira aici toate ingredintele (sunt convinsă că se va ocupa ea de partea tehnică;) winking), dar voi încerca să fac o scurtă prezentare a observaţiilor mele legate de această cremă.

Primul lucru care mi-a atras atenţia la aceasta cremă a fost ambalajul de culoare fucsia cu nişte petale albe stilizate. Arată tare vesel şi îmbietor şi cred că dacă aş fi văzut-o  pe raft în magazin cu sigurantă mi-ar fi atras atenţia. Parcă şi acum culoarea imi atrage atenţia că trebuie să o folosesc în fiecare seară. (Instrucţiunile spun ca ar trebui folosită şi dimineaţa şi seara, dar din nefericire preferinţa mea pentru un somn prelungit a învins dorinţa de a o folosi).

Crema e portocaliu deschis pal şi are un miros dulce plăcut. Cel mai mult şi cel mai mult mi-a plăcut la ea consistenţa. Nu este atât de fluidă încât să se scurgă printre degete, însă suficient de fluidă cât să se întindă cu foarte mare uşurinţă în piele. Textura ei este de aşa natură încât poate fi masată pe piele până la absorbţie completă cu foarte puţin efort şi nu lasă un film gras pe piele. Ceea ce pentru mine reprezintă un avantaj major în condiţiile în care seara sunt atât de obosită încât numai să mă chinuiesc cu vreo cremă reticentă la absorbţie nu vreau. Crema hidratează surprinzător de bine şi lasă pielea fină. În timpul masajului şi chiar şi după acesta se simte încălzirea pielii acolo unde a fost aplicată, iar această senzaţie poate persista şi după aplicare. Însă senzaţia nu este deloc neplăcută, ba chiar din contră. Pe mine una crema m-a cucerit. 

Singura problemă cu această cremă ar fi că trebuie să aveţi grijă să vă spălaţi pe mâini imediat după aplicare. Am făcut prostia o dată să îmi şterg doar mâinile pe un şervet după care să aplic o altă cremă pe buze. Credeţi-mă nu a fost deloc, dar deloc o experienţă foarte plăcută. Pişcă rău de tot!! Aşa că mare grijă să nu duceţi mâna la ochii sau buze când o folosiţi. 

Deocamdată nu mă pot pronunţa decisiv cu privire la efectele anticelulitice în mare parte şi pentru că nu am folosit-o conform instrucţiunilor, dar şi pentru că în cazul meu are de dus o bătaie ceva mai lungă cu o celulită nu tocmai simpatică (bine acum ideal ar fi să fac şi ceva mişcare). Însă ţinând cont de aspectul frumos, neted pe care îl capătă pielea după utilizare, mirosul frumos şi hidratarea excelentă, am speranţe mari, chiar mă gândesc deja să o cumpăr o dată ce se termină.
***
Așa-i că a făcut o treabă extraodinară Ralu? Și nici măcar nu e blogger. Încă. 

Vouă ce părere v-a lăsat Revicel? V-a impresionat plăcut? Aștept cu mare drag comentariile, părerile și ideile voastre.

3 comentarii:

  1. Hei , te-am intrebat ceva la postara cu preferatele lunii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am raspuns:http://makeupandbeautyreviewsbyalexandra.blogspot.com/2011/12/preferatele-lunii-noiembrie.html?showComment=1324221449385#c1131479994397630600

    RăspundețiȘtergere