luni, 10 septembrie 2012

Mini-haul Avon

Am decis să introduc o nouă categorie de postări, mai precis cele de genul Haul, în cazul de față mini-haul, pentru că nu am făcut o pagubă așa mare în portofel de data asta. Sper să vă placă haul-urile mele, le văd ca fiind perfecte să vă arăt ce mai testez, pentru că vor urma și review-uri la produsele pe care le achiziționez. 

De data asta vă prezint rezultatul unei mici comenzi de la Avon. Domnișoarele în cauză sunt:


1. Masca Planet Spa Dead Sea Minerals pentru reducerea excesului de sebum și aspectul porilor dilatați. În campania 12 a fost la ofertă, am dat pe ea 8,99 lei. Mai am o mască Planet Spa, mi se pare interesantă și am vrut să văd cum e și cea cu minerale și nămol. 

2. Setul Solutions Complete Balance (sunt la al doilea astfel de set, vor urma, bineînțeles, review-uri), compus din cremă de zi matifiantă SPF 15 (am terminat deja un borcănaș), mască de față cu argilă și gel-spumă de curățare (la acest produs am pierdut șirul, habar n-am al câtelea flacon e). Setul a fost foarte avantajos ca preț, 29,99 lei, în condițiile în care de obicei doar spuma e în jur de 20 de lei și crema tot pe acolo.

După cum vedeți, am fost tare cuminte, produse de machiaj nu mi-am luat de data asta, am încă rimeluri și creioane nedesfăcute și n-are sens să fac stocuri ca hârciogul, nu?

Care produs vă tentează cel mai mult? Căruia să îi fac review mai întâi? Voi ce v-ați cumpărat recent? Vă interesează să vă arăt ce îmi mai cumpăr în materie de make-up și îngrijire?

Ce de obicei, aștept cu interes și mare drag părerile, ideile și comentariile voastre!

2 comentarii:

  1. Mi-ar placea sa citesc despre crema de zi matifianta.
    Sa le folosesti sanatoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Sunshine.

    Cu siguranta crema matifianta va beneficia prima de review, stai tuned! :D

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere