sâmbătă, 15 septembrie 2012

Shopping și cadouri

Dacă tot v-a plăcut mini-haul-ul Avon, am zis să vă arăt ce mi-am cumpărat în ultima vreme în materie de cosmetice, ce make-up am primit și, la final, o poză care are în spate o poveste funny și nu prea, o să vedeți de ce.

Așadar, în ultima perioadă m-am axat mai mult pe achiziția de produse de îngrijire din categoria essential, produse care se terminaseră sau trebuiau înlocuite. Produse de machiaj nu mi-am luat recent, am zis să fac o mică pauză de la cumpărat, mai ales că am multe pe care nu le-am prea văzut la ochi și nu e chiar ok să le las să expire. O să le scot la lumină încet-încet, mă atrage ideea de shopping din dulap, de foarte multe ori e o sursă de surprize. Noile venite în materie de machiaj sunt produsele primite cadou, le veți putea admira imediat. 

Recent, m-am înnoit cu următoarele produse de îngrijire:



1. Borcănaș cu acetonă. Tare mi-ar plăcea să pot citi firma, chiar n-am idee cine îl produce, alfabetul chirilic nu apare pe lista skill-urilor mele din nefericire. Produsul l-am cumpărat din Carrefour, costă un pic peste 5 lei (5,60 parcă am dat pe el ultima dată), sunt la al doilea borcănaș. O să citiți review-ul în curând și o să înțelegeți de ce îmi place așa mult încât l-am mai cumpărat o dată.

2. Benzi de ceară depilatoare Sesu. Le-am mai avut în trecut, cele mai recente au fost cele de la Balea, care însă nu m-au dat pe spate și chiar înspre finalul pachetului parcă nu-și mai făceau treaba chiar cum trebuie. Acestea le-am găsit la ofertă în DM, au fost puțin sub 9 lei. Le-am luat pentru că știu că sunt bunicele, deși șervețelele pentru curățare nu miros la fel de bine ca cele de la Balea, care miroseau divin a iasomie.

3. Deodorant Bourjois. Mulți ani am folosit deodorant sub formă de stick, Rexona era preferatului meu, însă am ajuns să cred că am eu o problemă, pentru că niciunul din cele 5-6 sortimente nu mai făcea față. Am schimbat formula, am zis să merg pe varianta spray, am mai avut 2-3 de la Bourjois pe care le foloseam cumva complementar, pentru miros și nu pentru protecție propriu-zis. Deodorantul, Deshabillez-Moi pe numele lui, m-a surprins foarte plăcut, dacă sunteți curioase, va urma și review. A fost 10 lei și un pic în Carrefour. Dacă vă mai amintiți, exista într-o vreme și gel de duș Deshabillez-Moi, dar nu l-am mai văzut.

4. Gel de duș cremă Elmiplant Care Moments Revigorant cu lămâie verde și nectar de gutuie. L-am mai avut, este absolut minunat, plus că ține destul de mult, dată fiind cantitatea, 400 ml. Nu e doar preferatul meu, și partea masculină a familiei îl preferă, așa că a fost a must. Tot în jur de 10 lei am dat pe el. 

5. Palette Mousse Colour 600 Blond Închis. E al treilea shaker de la Palette, am avut nuanțele 665 și 500 și ambele au ieșit prea închis pentru gustul meu, așa că de data asta am zis să încerc ceva și mai light, în ideea că oricum o să iasă mai închis. Acuma țineți-mi pumnii să nu ies blondă, nu prea am șanse, dar există totuși un risc mic acolo. În general, prețul e aproximativ 20 de lei, eu am găsit-o cu 13 lei. 

6. Aslavital cremă pentru curățarea feței fără săpun. Sunt la al doilea tub. Toate detaliile le găsiți aici.

7. Cremă cu arnica de la TIS. Soră bună cu Dermotis. Am luat-o pentru că mă tot bâzâia un fel de durere reumatică (deh, schimbarea de vreme, zona în care stau, se pare că propice pentru astfel de dureri). Chiar face treabă pentru durerile de oase/încheieturi (mă lupt din când în când și cu dureri la articulațiile mâinilor) și, în plus, e antiimflamator și aseptic. Tratează durerile musculare, cele reumatice, entorsele, luxațiile, fracturile și înțepăturile de insecte. A fost 6,30 lei.

Am primit și câteva produse de machiaj, mai precis:


1. Lip butter cu grepfruit roz de la The Body Shop. De la The Body Shop am mai avut un lip butter cu mango (preferatul meu), de fapt încă am unul nedesfăcut. Dacă vă interesează, pot face review. Prețul nu-l știu (cică), a fost cadou. Îmi place mult de tot că miroase bestial a gref. Încă nu l-am supus la teste amănunțite, dar urmează.

2. Paleta H&M. Tot de afară, tot cu preț necunoscut (sau și dacă e cunoscut, tot nu ne ajută cu nimic, mă scoate din sărite că pe site-ul H&M sunt tot felul de produse de machiaj, cu preț cu tot, dar în magazine nu, doar așa, să ne ofticăm, cred). Nuanțele sunt superbe, fiecare are un finnish glittery, dar diferit de la pastilă la pastilă. Cu siguranță o să abuzez de ele.

3. BB Cream de la No.7 Din câte știu eu, nu se găsește încă la noi. Eu am primit varianta pentru ten normal spre gras. Mă încântă că are SPF15 și filtru UVA și că e hipoalergenică. Și acest produs urmează să intre în teste, ca să vă pot spune mai multe despre el.

Pe final, vreau să vă arăt ce am descoperit în dulap. Așa numitul shopping din dulap, adică dezgroparea unor produse (sau haine, că merge și acolo) despre care uitasem că le am. Bineînțeles că acest lucru nu se reflectă tocmai pozitiv asupra mea (da, iau lecitină din nou) sau asupra arsenalului meu (dacă pierzi din vedere anumite produse, poate că numărul celor pe care chiar le folosești este mai mic decât numărul total,  deci există o mică problemă, zic și eu...). Iată peste ce am dat:


1. Gel de duș exfoliant de la Bourjois. Ăsta știu exact cum l-am rătăcit: ajunsesem să am trei geluri diferite, toate exfoliate, spațiu zero la duș, așa că victima a fost Gommage Detox. A rămas în dulap până când am dat din greșeală de el, uitasem de miros fresh are. 

2. Gel de duș-cremă Elmiplant Care Moments Catifelat cu migdale și unt de avocado. De el am dat, absolut logic, după ce l-am cumpărat pe celălalt. În magazin, soțul meu o ținea una și bună că mai avem un gel de duș de la Elmiplant acasă, dar cine să îl creadă? Eu eram convinsă că le-am terminat pe toate. Imaginați-vă că schema a fost aproape identică cu Gommage Detox, doar că săracul nici n-a ajuns la duș, i-ar fi venit vremea după ce se termina cel cu lamîie, dar între timp ia ghiciți ce s-a întâmplat. 

3. Marrionaud spumă demachiantă cu efect de prospețime. Da, vedeți bine, e încă în folie, așa de tragică e situația cu ea. O pun la treabă în curând (deși ați văzut aici că am una nou nouță și de la Avon, poate mă ajutați să mă decid pe care să o încep prima), bănuiesc că v-ar interesa un review, nu?

Voi cu ce vă lăudați în ceea ce privește shoppingul recent? Ați pățit așa, ca mine, să dați peste produse pe care ați uitat că le aveați? Sper totuși că nu sunt singura!

Ca de obicei, aștept cu drag părerile, ideile și comentariile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu