marți, 9 octombrie 2012

Stil de toamnă

Această postare face parte din seria SuperBlog 2012.

Știți momentul ăla în care îți dai seama că nu ai nimic de îmbrăcat? Și nu, nu vorbesc despre frustrările matinale ale unei fashion addict. Vreau pur și simplu să zic că așa de bine m-am simțit în haine subțiri vara care tocmai a trecut încât nici nu mi-am imaginat cum va fi să trec din nou la mânecă lungă, pulovere sau pantaloni lungi. Motiv pentru care, pentru prima dată în viață, cred, am ratat pregătirea vestimentară, altădată pentru școală, acum pentru toamnă pur și simplu. Da, cu trendurile sunt la curent (nu mă dau în vânt după ținte, de exemplu, nu mi-au plăcut prea mult niciodată), cu practica stau mai prost. Așa încât m-am bucurat atunci când am văzut că la Real a apărut noul catalog care colecția de toamnă marca Designers, un brand propriu Real, care propune haine de calitate pentru toate vârstele și toate gusturile, dar și toate ocaziile. Brandul promite materiale de calitate, atenție acordată trendurilor și haine ușor de asortat. Dar mai bine hai să vă arăt ce mi-a făcut cu ochiul din acest catalog în materie de ținute care să mi se potrivească:



Poncho-ul este un vechi vis al meu, mă tentează unul de ceva timp și de data asta cred că o să acționez:


Nu vă mai plictisesc cu balerinii foarte frumoși, cu ghetele cu platformă (formula câștigătoare toamna asta) sau de lenjeria intimă foarte interesantă. Vă invit să le admirați pe toate aici

Vouă vă place ceva din acest catalog? Care e trendul vostru favorit toamna asta? 

Ca de obicei, aștept cu mare drag și interes ideile, părerile și comentariile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu