luni, 1 octombrie 2012

Un mic wishlist

Această postare face parte din seria SuperBlog 2012.

Prima mea reacție a fost: Dar care e legătura dintre o mașină și un blog de beauty? Asta nu pentru că nu m-aș pricepe deloc la mașini (știu și eu vreo două chestii relative la acest domeniu), ci pentru că nu mă dau în vânt din principiu după lucrurile amestecate. Dar apoi m-am gândit mai bine și mi-am dat seama, adaptând o vorbă celebră, că nimic din ce e frumos nu e străin bloggerului de beauty. Să mă explic: am carnet de conducere de 2 ani, nu însă și mașina mea, din mai multe motive, cel mai stringent fiind totala lipsă de parcare pentru încă o mașină în familie. Asta nu m-a împiedicat însă să mă gândesc care ar fi mașina dacă nu perfectă măcar potrivită pentru mine și nevoile mele. M-aș vedea la volanul unei mașini de talie mică, agilă și economică și mai ales ușor de parcat oriunde. Dacă însă mi-ar cere cineva să îi recomand o mașină, m-aș baza în primul rând pe dorințele și necesitățile respectivei persoane, luând în calcul, bineînțeles, trăsăturile de personalitate dar și preferințele persoanei respective. Și mai bine ar fi dacă aș recomanda ceva ce mi-a trecut, într-un fel sau altul, prin mâini și pot să îmi dau cu părerea la modul avizat.

Mi s-a părut interesant să fac un mic exercițiu de imaginație, să văd ce îmi inspiră anumite automobile. Ca o paranteză, dacă aveți cumva în plus un Chevrolet Cruze bej perlat, vă dau adresa mea și promit solemn că nu mă supăr. Dar Cruze-ul nu e singura mașină pe care nu m-ar deranja să o conduc, noua Toyota Avensis 2012 având lucruri în comun cu produsul General Motors. Mi se pare că au același aer puțin agresiv, dat de forma farurilor din față, dar și o anumită notă comună de eleganță. Aruncați o privire la Avensis, varianta sedan (adică cu portbagajul scurt, pentru necunoscătoare în ale mașinilor):


Mi se pare că mașina asta strigă după o manichiură French, dar în varianta matte black, adică așa (manichiură pe care o veți vedea și pe unghiile mele într-o zi cu soare):



Sau un machiaj al ochilor simplu, elegant și de efect, asortat cu un ruj roșu, cam așa:



Dar, pe de altă parte, m-aș putea decide pentru o culoare mai deschisă, așa, de exemplu:



În acest caz aș apela cu încredere la o ojă cu textură metalică (dacă știți vreuna disponibilă la noi, dați-mi de știre, chiar îmi doresc așa o ojă):





Cred că v-ați dat seama: am început un mic wishlist pentru oje, nu numai cele metalice mi s-au pus pe suflet, mai am și alți inculpați. Din nou, n-aș zice nu unei Toyota Avensis, doar că trebuie mai întâi să conduc una pentru a-mi putea da cu părerea.

Voi ce ziceți? Vă plac ideile mele de manichiură? Dar mașina? Vouă ce vă inspiră? 
Promit că următoarea postare va avea treabă cu pensule, cu multe pensule, stați pe recepție!

3 comentarii: