luni, 3 decembrie 2012

Deodorantele Bourjois

Foarte multă vreme am folosit deodorante sub formă de stick, preferatele meu au fost o bună perioadă cele de la Rexona. Le-am luat pe toate la rând, important era să nu îmi păteze hainele, alegeam câte o variantă în funcție de miros și în funcție de preferințele de moment. Aveam mirosuri/variante preferate, desigur, după cum există și unele pe care nu le suport nici azi. Ei bine, la începutul verii acesteia am observat că nu ne mai înțelegem absolut deloc, am constatat cu uimire că nu-mi mai oferă deloc protecție nici împotriva transpirației și nici împotriva mirosurilor. Am mai dat o șansă stick-urilor Rexona, am mai cumpărat vreo 2-3 variante, am zis că poate am nimerit eu un lot mai aiurea. De unde, era din ce în ce mai rău, așa că la următoarea tură de shopping am stat și am analizat opțiunile în fața raionului cu deodorante și până la urmă, după mult mirosit, am plecat cu un deodorant Bourjois Deshabillez-moi! Nu era prima experiență cu deodorantele Bourjois, le încercasem pe toate din gama Mineral (le-am purtat pe rând în geantă și le-am folosit pentru acele momente în care aveam nevoie de reîmprospătare, nu neapărat de protecție, deci pot doar să vă povestesc cum miros nu și cât de eficiente sunt). Mai mult, am avut și varianta de gel de duș Dehabillez-moi, cică afrodisiac, din punctul meu de vedere doar un gel de duș cu miros dulce. 



Cu deodorantul este cu totul altă treabă. Adevărul e că mi-a fost un pic teamă să trec pe deodorante spray, mai ales că știam că mirosul este mult mai pregnant decât în cazul unui simplu deo stick. Din fericire, am avut noroc, cea mai tare chestie referitoare la Deo Bourjois Deshabillez-moi este că parfumul, bogat dar subtil, rezistă. Așa că, atunci când am început să îl folosesc, aveam surpriza să descopăr parfumul încă suficient de persistent chiar și în timpul nopții, când mă mai mișcam în somn. La mine, mirosul este unul din cele mai active simțuri și nu vă pot explica ce interesant (înspre scary) este să ai într-o primă fază senzația ca e lângă tine, noaptea, cineva care miroase așa bine. În secunda doi mă lămuream totuși că eu sunt cea care miroase așa fain. Secretul este, se pare, menționat pe ambalaj, pe care nu m-am obosit să îl citesc până acum: În sfârșit un deodorant care conține secretul seducției de lungă durată! Un miros captivant, cu acorduri de Ylang-Ylang și note picante care intensifică puterea seducției și învăluie pielea cu un parfum delicat și plin de senzualitate. Nu lasă urme. Fără parabeni. Ne-am lămurit, da? 

Un flacon are 200 de ml, promite eficacitate de lungă durată (48 de ore), dar și că nu lasă urme (așa și este, am multe haine distruse la subraț de la deo sub formă de stick, deodorantele Bourjois nu au lăsat nici măcar urme, d-apoi pete). În mod normal, costă undeva pe la 11 lei recipientul, care ține cel puțin o lună, chiar și în condițiile folosirii excesive. Cum vă povesteam, mirosul este unul foarte persistent (efectul de seducție a fost eficient cel puțin în cazul meu). Am folosit un spray, am încercat și altceva (imediat vă povestesc), dar m-am întors la el, presimt că o să avem o relație de durată. Dau vina pe efectul de seducție, nu mai am cum să mă ascund de-acum.

Deo Bourjois Mineral apare în poză doar cu titlu de exemplificare, e aproape gol, însă, nefolosindu-l strict pentru proprietățile sale deodorante, n-am prea multe lucruri de spus în legătura cu eficiența lui. V-am povestit, era mica mea soluție de avarie din geantă. Vă pot spune însă că mirosurile gamei Mineral sunt subtile, unele mai dulci iar altele mai fresh și nu exclud varianta de a le supune unor teste mai amănunțite în viitor. 

Varianta anti pete galbene (special pentru haine albe și deschise la culoare), tot fără parabeni (și, în plus, fără alcool) și tot cu o eficiență de 48 de ore este, tehnic, la fel de bună, însă nu are același parfum minunat. Mirosul este cumva mai sec, nu la fel de senzual și în mod cert nu la fel de persistent. Îl folosesc cu drag și spor de mai mult de o lună, dă deja semne că se termină, moment pe care îl aștept cu interes, ca să mă pot întoarce fără regrete la Dezhabillez-moi. 

Bineînțeles că există și alte variante pentru deodorantele Bourjois. Cool and Fresh (are albalaj verzui), Anti-White Mark (tot ambalaj mov inchis, dar e și o bluză de mătase pe acolo), Soft and Gentle sunt cele mai ușor de găsit. Ba mai mult, Bourjois are și un spray deodorant pentru pantofi, nu l-am încercat încă dar mi se pare tare interesant.

Voi ce părere aveți despre deodorantele Bourjois? Ați încercat vreunul? Cum vi s-a părut? 

Ca de obicei, aștept cu drag și interes părerile, ideile și comentariile voastre!

2 comentarii:

  1. Pe post de antiperspirant, aceste deodorante sunt printre cele mai ineficiente. De departe, mirosul lor este unul complicat, ce nu iti permite sa te mai dai si cu un parfum. Le recomand pentru stat in casa, in weekend. Sau deloc :)

    PS: Folosesc Nivea sau Garnier, infunctie de starea din dimineata respectiva. De astea doua sunt multumita

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru protectie, ma gandesc sa incerc si antiperspirantele Adidas, am auzit lucruri bune despre ele.

    Cat despre parfum...nu am problema asta pentru ca am o rinita alergica, vinovata pentru o foarte mare sensibilitate la mirosuri, pentru mine parfumul unui asemenea deodorant e mai mult decat suficient. Mi-as dori sa am o semnatura olfactiva data de vreun parfum, dar nu se poate, cu orice parfum ma dau (le prefer sau mai bine zis le tolerez pe cele fresh sau cele florale, dar in niciun caz cele dulci), dupa maxim 30 de minute am o stare de greata oribila. Asa ca las frumos parfumul in dulap...trist, stiu.

    RăspundețiȘtergere