vineri, 14 decembrie 2012

Dragă Moșule,

Știu că e cam târziu pentru scrisoarea de anul acesta, parcă văd că o să o primești în ianuarie (de la poștă mă aștept la orice), dar nu-i nimic, eu oricum sunt o fată cuminte (așa am fost tot anul) și îți scriu. 

Dragă Moșule, nu vrei tu ca anul ăsta, cosmetic vorbind, să mă surprinzi cu lucruri care m-ar bucura? Aș face o listă dar, sincer, chiar nu aș trece de primele 3-4 puncte. Anul ăsta chiar am fost tare cumințică în ceea ce privește shoppingul de cosmetice și make-up, deci chiar merit. În plus, am adorat dintotdeauna surprizele, dar și oamenii care știu uneori mai bine decât mine ce îmi doresc eu și ce îmi trebuie. Iar tu, Moșule, ești un asemenea om. 

Știi foarte bine că am nevoie de lucruri care să mă inspire, care să mă bucure, care să mă motiveze să gândesc mai pozitiv și mai sănătos. Ți-am zis, ți-aș face o listă, cu poze atașate, să îți fie mai simplu, dar îmi doresc pur și simplu să fiu surprinsă, să mă bucur ca un copil. 

Ce zici, Moșule?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu