luni, 21 ianuarie 2013

Review: Avon Ideal Flawless Matte Mouse Foundation

Bănuiesc că duceți dorul reviw-urilor la fond de ten, într-o vreme le luasem metodic pe cele pe care le aveam și le luam la bani mărunți, ca să vă pot explica în detaliu ce se laudă că fac și ce fac de fapt. M-am gândit că ar fi cazul să îmi reiau bunul obicei și de aceea am ales să vă vorbesc despre fondul de ten spumă de la Avon, pe numele lui din catalog Ideal Flawless Matte Mousse Foundation. Pozele care vor ilustra review-ul sunt luate de pe net, în borcănașul meu mai e o cantitate suficientă doar pentru vreo 2-3 aplicări, ceea ce nu e o priveliște frumoasă absolut deloc.



Vă povesteam aici despre un alt fond de ten spumă, cel de la Maybelinne și recunosc că atunci când am început să îl folosesc pe cel de la Avon am plecat din start cu prejudecăți și făcând mereu comparații. Sunteți curioase să vedeți care au fost concluziile totuși? Să o luăm sistematic, pe capitole:

Preț: prețul standard din catalog este 43 lei, însă îl puteți găsi relativ frecvent la reducere, de la 19,99 lei până la 25,99 lei, de exemplu, cât este în campania 2/2013.

Cantitate: 18 grame, într-un borcănaș de sticlă groasă cu capac de plastic. Mărturisesc că, atunci când l-am văzut pentru prima dată, mi-am spus că o să mă țină mai puțin de o lună (eram obișnuită cu Dream Matte Mousse, care în maxim o lună era gata, la o cantitate de 30 de grame parcă). Surprinzător însă, îl am din vară și, deși la un moment dat l-am abandonat în favoarea unui fdt lichid (pentru maxim o lună), m-a ținut aproape jumătate de an. La următorul borcănaș pe care îl voi achiziționa voi monitoriza mai atent numărul folosirilor, chiar sunt curioasă. 

Termen de valabilitate: 24 de luni de la deschidere 

Mod de utilizare: eu am ales nuanța Shell, pe baza unui fond de ten lichid în aceeași nuanță. Totuși Shell este un pic prea deschis pentru mine, voi opta probabil în viitor pentru Nude ca să evit întrebărilor apropiaților dacă nu cumva mi-e rău, că sunt cam palidă. Trebuie spus însă că efectul de față palidă l-am observat atunci când am insistat cu aplicarea și am profitat de faptul că e buildable fără să arate aiurea pe ten. Trebuie să vă povestesc însă cum îl aplic eu, ca să înțelegeți de ce pot controla atât de atent cantitatea de produs folosit. Cel mai ușor mi s-a părut să îl aplic cu degetele, el oricum e mai compact puțin (nu e spumă ca Maybelinne, de exemplu, are o textură mai plină cumva, mai densă). Astfel pot insista în locurile unde e nevoie de mai multă acoperire și, în plus, la contactul cu căldura mâinilor, fondul de ten devine mai ușor de manevrat. N-am încercat nici cu pensulă (citisem că rămân dungi) și nici cu bureței. 



Ce promite și ce face de fapt: matifiere, ascunderea imperfecțiunilor și o acoperire medie spre puternică. Să le luăm pe rând. Matifierea e unul din marile atu-uri ale acestui produs, am renunțat la pudră de când îl folosesc. Textura este una mai mult decât matifiantă, pudrată, aerisită, ușoară și ușor de purtat așa încât mi-am zis că e inutil stratul suplimentar de pudră. Ar fi interesant să încerc și varianta asta, mai ales pentru aspect și poate și pentru rezistență, care, oricum, nu e chiar unul din punctele forte. Ascunderea imperfecțiunilor a funcționat în cazul meu, nu am probleme majore cu tenul, însă din când în când câte un monstruleț găsește de cuviință să mă viziteze. N-am avut probleme niciodată, indiferent cât de urât, am reușit să camuflez orice coș cu minimă dificultate, fără să arate urât sau să fie scos în evidență tocmai de aceste încercări de a-l ascunde. Acoperirea medie spre puternică eu aș reboteza-o normală spre medie, vă ziceam că n-am întâmpinat prea mari dificultăți în camuflarea problemelor. Dar ce-i al lui e al lui: uniformizarea e perfectă, acoperirea porilor la fel iar la finalul aplicării m-am simțit de foarte multe ori fericita posesoare a unui ten aproape perfect, dar la modul ăla de perfecțiune obținută foarte simplu și rapid. Totuși, după vreo 6 ore tenul nu mai are aceeași perfecțiune, produsul pare că intră în piele și la finalul zilei am avut foarte des senzația că nu mai am ce fond de ten să demachiez, mai ales dacă stratul nu fusese prea generos.

Ce mi-a plăcut: ca o concluzie pentru ce am zis mai sus: Ideal Flawless Matte Mousse mi se pare un produs chiar potrivit pentru nevoile tenului meu. Astă vară, când a intrat în teste, și-a făcut treaba exemplar, a menținut matifierea (în limite rezonabile, bineînțeles) și m-a ajutat să evit încărcarea tenului. Pe perioada de iarna este la fel de folositor, nu usucă tenul deloc, deși păstrează matifierea. 

Transferul de display-ul telefonului și pe interiorul gulerului de la haină este minim, nu lipsește însă nu e nici de speriat. Și totuși lasă urme mai ales pe materiale închise (momentan am o haină neagră), care însă pot fi curățate cu șervețele umede. În cazul hăiniței deschise la culoare, treaba s-a rezolvat cu o curățare chimică (numai așa pot scoate la lumină haina roz pal, foarte frumoasă dar care se murdărește extrem de repede). Am avut fonduri de ten care făceau mult mai puțin în materie de matifiere însă erau de groază în ceea ce privește transferul pe tot ce atingeau. Încă visez la fondul de ten ideal ca textură și efecte și care să rămână doar pe față. 

Un alt aspect care mi-a plăcut foarte mult a fost textura, consistența care ar putea fi calificată ca fiind cea a unei spume foarte foarte aglomerate. Doar efectul este aerat, produsul este dens, ceea ce se vede și în ritmul surprinzător de lent în care se consumă. 

În ceea ce privește ambalajul, inițial am fost oarecum sceptică, deși produsul a venit într-o cutiuță de carton, într-o punguță cu bule, tocmai pentru a-l proteja. Borcănașul este destul de greu, se vede că n-au făcut economie la sticlă și, deși n-am avut ghinionul să îl scap, să vă pot spune cum se comportă, ceva mă face să cred că ar rezista bușiturilor pe gresie, tocmai datorită acestui strat gros. Pe de altă parte, a făcut față la transportul în geantă, neprotejat în niciun fel (de fapt, de la un punct încolo am uitat că am un borcănaș în geantă și am manevrat-o ca de obicei, fără pagube, din fericire). 

Ce nu mi-a plăcut: continui analizarea ambalajului, mai ales că alegerea borcănașului nu mi-e 100% pe plac pentru că zilnic îmi bag degețelele în el, ceea ce în niciun caz nu e culmea asepticității, cu toate că mă spăl pe mâini și înainte și după aplicarea fondului de ten. Pe de altă parte, nu-mi dau seama ce alt tip de ambalaj ar fi permis păstrarea consistenței dense. 

Mi-ar plăcea ca senzația de după terminarea aplicării se se păstreze vreme mai îndelungată, să am pentru mai multă vreme tenul matifiat și aproape perfect. 

Celălalt minus e doar din vina mea pentru că se referă la alegerea mai puțin reușită a nuanței, care are un subton rozaliu, ceea ce pentru tenul meu nu e chiar varianta ideală, pentru că mie îmi trebuie subtonuri gălbui mai degrabă. Nu am să renunț totuși la produs și am să vă țin la curent cum îmi place Nude.

Voi ați încercat acest produs? Ce impresie v-a lăsat? Dar restul fondurilor de ten de la Avon?

Ca de obicei, aștept cu mare drag și interes părerile, ideile și comentariile voastre!

4 comentarii:

  1. Interesant, post putin mai lung decat de obicei dar presupun ca ai nevoie de toate detaliile astea daca tot comanzi din catalog fara sa poti testa macar produsul inainte.
    Maybe do a light and heavy swatch, for future reference? xox

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e o postare scurta fata de altele :P

    Cat despre swatch, la ora la care am scris postarea n-aveam nicio sansa sa imi iasa vreo poza decenta. Tie cred ca ti-ar fi numai buna nuanta :P

    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  3. Erm... don't think so. I've gone pasty white now. Slava cerului ca sunt un bloody makeup hoarder de am gasit un fdt in colectie sa mi se potriveasca momentan. :D pupici

    RăspundețiȘtergere