sâmbătă, 6 aprilie 2013

Testez Gerocossen Capilar+!

Am fost extrem de încântată în momentul în care am primit invitația de a mă alătura campaniei Gerocossen Păr frumos și sănătos, inițiativă care a venit cum nu se poate mai la fix. Să vă explic: se schimbă anotimpul, deci s-a redeschis sezonul de adunat părul de pe covor cu pumnul. Am ajuns, din nou, la concluzia că trebuie să iau măsuri, dar vroiam să încerc ceva nou, așa că invitația celor de la Gerocossen a fost exact ce îmi trebuia.

Campania Păr frumos și sănătos presupune testarea a două din cele mai cunoscute produse Gerocossen pentru păr, adică șamponul-tratament împotriva căderii părului și loțiunea-tratament împotriva căderii părului. Le-am primit pe amândouă alături de o mică surpriză din partea celor de la Gerocossen, care mi-au trimis și o cremă Melcfort Skin Expert antirid împotriva ridurilor profunde. Adică frumusețile de mai jos:


Produsele-tratament împotriva căderii părului vor intra de urgență în teste (începe să mă obosească crunt să curăț peria aspiratorului de ghemotoace de păr la fiecare 2 minute de aspirat) și am să vă țin la curent cu impresiile și rezultatele acestora. Eu sunt optimistă și chiar cred că cele două produse, mai ales folosite împreună, vor avea efecte. Până revin eu cu părerea proprie și personală, vă las câteva date tehnice, pe care le găsiți și aici:

Șamponul-tratament Gerocossen Capilar+ curăță delicat părul și îngrijește pielea capului. Conține un complex fitoterapeutic natural pe bază de extracte din scoarța arborelui de chinină și ginseng, bogate în vitamine și fitosteroli, în asociere cu Procapil®, cu acțiune triplă asupra principalelor cauze ale alopeciei: micro-circulația deficitară, atrofia foliculară și îmbatrânirea foliculului. Combinația de ingrediente active îmbunătățește micro-circulația sanguină la nivelul scalpului, fortifică rădăcina firului de păr si favorizează creșterea acestuia. Părul devine mai rezistent și este stopată căderea prematură a acestuia.

Mod de utilizare: Aplicați șamponul pe părul ud, masați ușor părul si pielea capului, apoi clătiți abundent.

Pentru rezultate optime se recomandă utilizarea împreună cu Serul-tratament sau Loțiunea împotriva căderii părului Gerocossen Capilar+. Testat dermatologic. Preț: 13,36 lei  pentru 275 ml (acesta este prețul recomandat pe site, eu l-am văzut în magazine și cu un preț mai mare).

Pare foarte interesant șamponul, am apucat doar să îmi bag nasul în el, miroase foarte plăcut, a scoarță de copac. Dacă vă întrebați, da, șamponul poate fi folosit și de jumătatea voastră, este unisex. Principala mea îngrijorare se referă la efectul asupra scalpului meu extrem de sensibil, dar cum parte din problema poate fi provocată (și) de căderea părului, sunt încrezătoare. Cum v-am promis, vă țin la curent cu rezultatele după folosire.

Loțiunea-tratament împotriva căderii moderate a părului Gerocossen Capilar+ este bogată în extracte naturale precum cele din scoarța arborelui de chinină, ginseng, nuc si urzică, asociate cu remarcabilul ingredient activ Procapil®. Loțiunea are proprietăți deosebite de regenerare a foliculului pilos și acționează pentru a combate căderea părului: previne îmbătranirea foliculului, stimulează metabolismul celular și mărește rezistența firului de păr. În final, părul este mai viguros, mai bine ancorat in scalp, căderea prematură este stopată și este stimulaă creșterea noilor fire de păr.

Mod de utilizare: Aplicați loțiunea pe părul curat si zvântat, la rădăcina firului de păr si masați ușor scalpul. Nu se clăteste. Nu îngrașă părul. Tratament intensiv: o dată pe zi timp de o lună. Tratament de întreținere: de două ori pe săptămână timp de trei luni. Testat dermatologic. Pret: 13,83 lei (125 ml).

Cu siguranță voi folosi cele două produse în combinație și, pentru că situația este destul de disperată, voi face eforturi să utilizez loțiunea zilnic, mai ales că nu îmi va da bătăi de cap cu îngrășarea excesivă a părului (știți că eu am probleme mari la capitolul ăsta). Din nou avem de-a face cu un produs unisex.

Al treilea personaj din imaginea de mai sus, crema antirid Melcfort Skin Expert, va avea parte de o privire mai atentă după o testare la fel de riguroasă. Momentan tot ce pot spune e că pare un produs foarte interesant, nu neapărat potrivit 100% tenului meu, însă aș vrea să văd ce poate face în privința unor riduri de expresie care, hrănite de lipsa de somn, stressul constant și apa insuficientă, încep să mă îngrijoreze. 

În final, vreau să mulțumesc brandului Gerocossen, dar și Brander pentru invitație dar și pentru încrederea pe care mi-au arătat-o. 

Pe voi vă invit să stați cu ochii pe blogul meu, vor urma review-uri pentru toate cele trei produse, dar vă și întreb: ați testat vreunul din acestea? V-au impresionat pozitiv/negativ? Dacă nu, care vă face cel mai tare cu ochiul?

Aștept cu drag părerile, ideile și comentariile voastre!

8 comentarii:

  1. nu am folosit produse gerocosen si chiar as fi incantata sa citesc parerea ta despre ele

    te invit la concurs anian keratina lichida si bifazic color
    http://irinacosmetice.blogspot.ro/2013/04/concurs-impreuna-cu-triodeluxe.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Andreea, am sa vin cu detalii dupa o testare atenta!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am avut samponul, dar nu mi-a placut, nu mi s-a parut ca m-a ajutat. Singurul lucru bun si care m-a uimit a fost acela ca parul a inceput sa se ingrase mai greu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, Aura, nici nu stii ce veste buna imi dai, daca ar fi asa si la mine, nu m-as mai desparti de astea doua produse. La mine a functionat si samponul de la Farmec impotriva caderii, pe ala l-ai testat? Deci sunt increzatoare ca si asta va functiona, pare mai tintit impotriva caderii parului ca cel de la Farmec. Macar dupa aia o sa pot face comparatii.

      Ștergere
    2. :D da si parul meu e mega-gras, il spal aproape zilnic, samponul asta mi-a prelungit cu o zi. Nu l-am testat pe cel de la Farmec , dar la mine nici Klorane impotriva caderii nu a avut rezultate... so... nu stiu, poate e parul meu mai ciudat sau ceva. cred ca influenteaza mult si daca il folosesti impreuna cu serul, sigur da rezultate mai bune. :-)

      Ștergere
    3. Asa e si al meu, o zi sta curat, a doua zi trebuie sa folosesc sampon uscat. Deci inca o zi e de-a dreptul vis pentru mine, nici nu indraznesc sa sper asa ceva.

      Cel de la Farmec a fost foarte bun, daca dai un search pe blog o sa gasesti review-ul.

      Tind sa cred ca e si o problema interna, poate ai vreo carenta ceva, fa-ti analize. Daca nu e vorba de carente, ar trebui sa se poata rezolva destul de simplu cu sampoane. Klorane n-am incercat impotriva caderii ci doar pentru par gras si m-a lasat total rece. De la ei am mai incercat samponul uscat...a big no-no.

      Ce bine ne intelegem noi doua la faza cu parul...

      Ștergere
    4. Mi-a trecut cu tinctura de ardei iute aplicata la radacina, pana la urma ;)) Si ca sampoane, acum cativa ani m-a ajutat Revalid, dar dupa ce am renuntat la el, a inceput sa cada iar.
      Da, din pacate ne intelegem cu parul, uneori asa tare mi-as dori un par uscat, mi se pare ca sunt mai multe remedii decat pt cel gras.
      Dar poate asta e pretul pe care trebuie sa-l platim pt ca suntem asa de frumoase :))))))))

      Ștergere
    5. Tinctura de ardei iute am si eu de la Cosmetic Plant parca...eu tot insist cu tratamentul asta, deja se vad efecte.

      Si eu imi doresc un par uscat, l-am ineca in balsam, dar uscat sa fie, dar din ala de sa-l spal o data pe saptamana :))))

      Eh, ai dreptate, nu le putem avea pe toate in viata! :)))

      Ștergere